مهمترین توصیه به زنان جوان
?????????
?????? ??

پویان ? وبلاگ.این وبلاگ برای ارائه مطالب به دانشجویان ساختم و امیدوارم مطالب وبلاگ مورد استفاده شما قرار بگیره 09301011105
????? : poyan24@gmail.com



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 481
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 481
بازدید ماه : 1488
بازدید کل : 80128
تعداد مطالب : 756
تعداد نظرات : 64
تعداد آنلاین : 1



جاوا اسكریپت


?
???????: پویان |
سه شنبه 16 فروردين 1390 |
<-CategoryName->

مهمترین توصیه به زنان جوان
دکتر مریم غفار نژاد، متخصص بیماری‌های زنان و زایمان، مشاوره قبل از بارداری را مهمترین توصیه به زنانی که قصد بارداری دارند دانست و افزود:
دکتر مریم غفار نژاد، متخصص بیماری‌های زنان و زایمان و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با ایسنا منطقه علوم پزشکی تهران مشاوره قبل از بارداری را مهمترین توصیه به زنانی که قصد بارداری دارند دانست و افزود: توصیه می‌شود زنانی که تمایل به بارداری دارند حتماً 3 ماه قبل از آن یک مشاوره پزشکی انجام دهند تا از نظر کم خونی، بیماری‌های قندی و عواملی که حاملگی را پر خطر می‌کند بررسی و کنترل شوند.
وی در ادامه تصریح کرد: بهتر است زنان باردار در سه ماه اول بارداری حتی از برخی دارو‌های تقویتی مثل ویتامین‌ها و آهن و در موارد نیاز و برحسب تشخیص پزشک معالج از دارو‌های دیگری که تأثیر سویی بر جنین ندارند استفاده کنند.
دکتر غفارنژاد در خصوص استفاده از دارو‌های گیاهی در دوران بارداری گفت: استفاده از داروهای گیاهی بستگی دارد که فرد دچار چه بیماری و در چه سنی از حاملگی قرار دارد که در هر مورد توصیه‌های پزشکی برای استفاده از داروهای گیاهی متفاوت است.
این متخصص زنان و زایمان در ادامه ویزیت‌های دوران بارداری توسط پزشک متخصص، تغذیه مناسب، خودداری از ناشتا بودن در ماه‌های اول حاملگی، استفاده زیاد از لبنیات، حبوبات و پروتئین‌های گیاهی و انجام ورزش‌های سبک مثل پیاده‌ر‌وی را بهترین مراقبت‌های دوران بارداری دانست.
دکتر غفارنژاد در پایان به زنان باردار توصیه کرد: در دوران بارداری حتماً تحت نظر پزشک متخصص باشید، سرخود دارویی مصرف نکنید و از مصرف مواد محرکه مثل فلفل و سایر ادویه جات خودداری کنید.

گروه سلامت سیمرغ
__________________
--------------------------------------

آنچه که هستی هدیه خداوند به توست و آنچه که میشوی هدیه تو به خداوند است.پس بینظیر باش.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






????????: مهمترین توصیه به زنان جوان, ,

?
????? ?????

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )

?????
????????
?? ??? ????
????????